شنبه ٠٩ مهر ١٤٠١ - 
1 2 3 4
 
منو اصلی
صفحه اصلي > معاونت آموزشي پژوهشی > پژوهش > آزمون و ابزارهای ساخته شده 
 
 

گروه شنوایی شناسی

 

دکتر محمد ابراهیم مهدوی

استادیار گروه شنوایی شناسی

ایمیل mahdavime@sbmu.ac.ir

شمار تماس: 77561721 داخلی 227.

 

آزمون کلمات رقابتی فارسی کودکان

Mahdavi, M. E. and A. A. Peyvandi (2008). "Persian competing word test: Development and preliminary results in normal children." Audiology 16(2): 1-7.

آزمون جملات رقابتی فارسی کودکان

Moradiju, E., M. E. Mahdavi, H. Zarrinkoob and S. M. Tabatabaee (2017). "Relative and absolute test-retest reliability of several Persian auditory processing tests for dichotic listening and recognition of speech-in-noise in normal children aged 6-12 years." The Scientific Journal of Rehabilitation Medicine 6(4): 160-167.

آزمون اعداد دایکوتیک تصادفی فارسی

Mahdavi, M. E., A. Pourbakht, A. Parand and S. Jalaie (2018). "Test‐Retest Reliability and Minimal Detectable Change of Randomized Dichotic Digits in Learning-Disabled Children: Implications for Dichotic Listening Training." Journal of the American Academy of Audiology 29(3): 223-232.

 

Mahdavi, M. E., J. Aghazadeh, S. A. A. Tahaei, F. Heiran and A. Akbarzadeh Baghban (2015). "Persian randomized dichotic digits test: Development and dichotic listening performance in young adults." Auditory and Vestibular Research 23(6): 99-113.

آزمون بازشناسی شنوایی کلمه در حضور نویز  PARWIN(پروین)

Mahdavi, M. E., A. Pourbakht, A. Parand, S. Jalaie, M. Rezaeian and E. Moradiju (2017). "Auditory recognition of words and digits in multitalker babble in learning-disabled children with dichotic listening deficit." Iran Red Crescent Med J 19(4): e42817.

آزمون بازشناسی شنوایی عدد در حضور نویز FARDIN(فردین)

Ebrahimi A., Mahdavi ME., and Jalilvand H., (2020). "Auditory recognition of Persian digits in presence of speech-spectrum noise and multi-talker babble: a validation study." Auditory and Vestibular Research 29(1): 39-47.

کلمات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای آزمون SDS=SBMU Words

Mahdavi, M E. and  Rabiei A. (2021). "Psychometric function characteristics of Persian consonantvowel-consonant words." Auditory and Vestibular Research 30(1): 50-55.

روش درمانی اختلال شنوایی دایکوتیک با عنوان (DITD)

Mahdavi, M. E., M. Rezaeian, H. Zarrinkoob, M. Rezaeian and A. Akbarzadeh (2021). "Effect of a Dichotic Interaural Time Difference Program on Dichotic Listening Deficit of Children with Learning Difficulty." Journal of the American Academy of Audiology 32(5): 295-302.

ترجمه پرسش نامه "شاخص عملکردی وزوز" و گرفتن لایسنس ترجمه و تجاری سازی آن از دانشگاه علوم و سلامت اوریگن

Mahdavi, M. E., M. H. Meymeh, A. Nazeri, H. Jalilvand, F. Heidari and F. Fathollahzadeh (2020). "A preliminary study on the reliability of the Persian version of the tinnitus functional index in a military population." Auditory and Vestibular Research 29(2): 122-127.

 

لیلا جلیلوند کریمی 

مربی گروه شنوایی شناسی

ljalilvand@sbmu.ac.ir

شمار تماس: 77561721 داخلی  249.

فرناز فتح اله زاده

عضو کادرآموزشی گروه شنوایی شناسی.

ایمیل fathollahzadeh@sbmu.ac.ir

شمار تماس: 77561721 داخلی 242 

 

ساخت و هنجاریابی آزمون اعداد دایکوتیک دوتایی در کودکان فارسی زبان

Fathollahzadeh F, Jalilvand Karimi L, Akbarzadeh Baghban A. Development and Assessment of Dichotic Digit Test in Persian Speaking Children. The Scientific Journal of Rehabilitation Medicine. 2017 Sep 23;6(3):125-34.

http://medrehab.sbmu.ac.ir/article_1100473.html

 

گروه کاردرمانی

 

دانشگاه علوم پزشکی  شهید بهشــتی
دانشکده علوم توانبخشی

تهران- خیابان دماوند(تهران نو) روبروی بیمارستان بوعلی دانشکده علوم توانبخشی     77561721    77542057

 

3871 - 021
 
o@sbmu.ac.ir