• تاریخ انتشار : 1399/03/11 - 09:46
  • بازدید : 381
  • تعداد بازدیدکننده : 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حکم رئیس دانشگاه دکتر محمد محسن روستایی رئیس دانشکده علوم توانبخشی شد

با حکم رئیس دانشگاه دکتر محمد محسن روستایی رئیس دانشکده علوم توانبخشی شد

با حکم رئیس دانشگاه دکتر محمد محسن روستایی رئیس دانشکده علوم توانبخشی شد

دکتر روستایی دانشیار گروه فیزیوتراپی دانشکده علوم توان بخشی است که سال ۱۳۶۶ موفق به اخذ مدرک کارشناسی فیزیوتراپی از دانشگاه علوم پزشکی تهران شد و سال ۱۳۷۱  در مقطع کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی از دانشگاه تربیت مدرس فارغ التحصیل شد و سال ۱۳۸۵ مدرک دکتراي تخصصی فیزیوتراپی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت کرد. وی سابقه ریاست مجتمع آموزش عالی سلامت ورامین، معاونت آموزشی دانشکده علوم توانبخشی، عضویت مرکز تحقیقات فیزیوتراپی و همچنین مسئولیت استانداردسازي تجهیزات را در کارنامه دارد.

از مهمترین فعالیت های علمی و پژوهشی دکتر روستایی می توان به استاد راهنمايی بیش از ۳۰ پایان نامه دانشجویی در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، داوري بیش از ۵۰ پایان نامه و طرح تحقیقاتی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا،  چاپ حدود ۳۰ مقاله در ژورنال هاي معتبر داخلی و خارجی و  سخنرانی در ده ها همایش و کنگره، چاپ ۲ کتاب " فیزیوتراپی در زنان و زایمان" و " اصول فیزیوتراپی" و اختراع یک بریس براي دردهاي مفصل پاتلوفمورال اشاره کرد.

 

در حکم انتصاب دکتر محمد محسن روستایی آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد محسن روستایی

عضو محترم هیات علمی دانشگاه

سلام علیکم

با توجه به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس دانشکده توانبخشی» منصوب می شوید تا با استعانت از خداوند متعال و رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف و امور محوله اقدام نمایید. موفقیت شما را تحت عنایات حضرت ولی عصر(ع) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقای جایگاه ملی و بین المللی و برنامه های دانشگاه از خداوند منان مسئلت می نمایم.

دکتر علیرضا زالی

رییس دانشگاه»

  • گروه خبری : آرشیو,عمومی,اخبار یاهویی دانشکده
  • گروه خبری : 92584
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست