• تاریخ انتشار : 1400/02/26 - 14:28
  • بازدید : 42
  • تعداد بازدیدکننده : 41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
محفلی خوشایند برای سالمندان متقاضی واکسن در دانشکده توانبخشی

محفلی خوشایند برای سالمندان متقاضی واکسن در دانشکده توانبخشی

کار دشواری که با تدبیرآسان شد

کار دشواری که با تدبیرآسان شد

 

صبح شنبه، 25 اردیبهشت دانشکده علوم توانبخشی میزبان مرکز تجمیعی واکسیناسیون علیه بیماری منحوس کرونا شد.

این اقدام که در پی مشاهده دشواری سالمندان محترم برای دریافت واکسن در این محدوده شهر و همکاری بین بخشی میان دانشکده توانبخشی و مرکز بهداشت شمال تهران انجام گرفت، با استقبال فراوان مراجعه کنندگان و همراهان آنان مواجه شد تا جایی که بسیاری به قدردانی از این تدبیر صورت گرفته پرداختند. این در حالی است که روزهای گذشته جامعه هدف شامل سالمندان بالای 80 سال با مشقت بسیار موفق به دریافت واکسن می شدند.

محوطه مسطح و فضای سبز خوشایند و دلپذیر مجموعه دانشکده توانبخشی و امکان رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بویژه فاصله گذاری اجتماعی، مهم ترین دلیل رضایت چشمگیر سالمندان ارجمند و خانواده هایشان است. امکان استفاده از سرویس بهداشتی در کمترین فاصله از محوطه انتظار و آبخوری و ارائه لیوان یکبار مصرف و در کل همکاری مجموعه بخش های مختلف دانشکده با دست اندرکاران این طرح و مراجعان گرامی از نقاط قوت و قابل ذکر این روزهاست تا جایی که حتی نیروهای خدماتی تا سه بار در طول روز چینش صندلی ها را در محوطه حیاط دانشکده تغییر داده اند تا کمترین رنجش و اذیت برای سالمندان و همراهان ایشان به وجود آید.

 

 

بنا به گزارش خبرنگار ما تا پایان ساعت کاری یکشنبه 26 اردیبهشت حدود 600 نفر از طرح واکسیناسیون استفاده کرده، با نظم و آرامش توسط کارشناسان مرکز بهداشت واکسینه شدند.

 

  • گروه خبری : آرشیو,عمومی,اخبار یاهویی دانشکده
  • گروه خبری : 104510
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست