• تاریخ انتشار : 1393/01/20 - 11:31
  • بازدید : 1401
  • تعداد بازدیدکننده : 19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مراسم دیدار نوروزی

مراسم تبریک سال نو در دانشکده علوم توانبخشی

روز یکشنبه مورخه 17/1/93مراسمی جهت تبریک سال نو در آمفی تآتر دانشکده علوم توانبخشی با حضور دکتر قاسمی برومند ریاست دانشکده ،دکتر خادمی معاون آموزشی ،دکتر حسینی معاون دانشجویی - فرهنگی وآقای نظری معاون پشتیبانی دانشکده بر گزار گردید .

 

 

روز یکشنبه مورخه 17/1/93مراسمی جهت تبریک سال نو در آمفی تآتردانشکده علوم توانبخشی با حضور دکتر قاسمی برومند ریاست دانشکده ،دکتر خادمی معاون آموزشی ،دکتر حسینی معاون دانشجویی - فرهنگی وآقای نظری معاون پشتیبانی دانشکده بر گزار گردید .

در این نشست مسئولین دانشکده ضمن تبریک سال نو و عرض تسلیت به مناسبت  شهادت حضرت فاطمه (س)و تقدیر از برگزار کنندگان مراسم به بررسی عملکرد سال گذشته پرداختند از جمله موارد مطروحه: ار تقائ آموزشی-پژوهشی و بر نامه های آتی دانشکده در چهار چوب بر نامه استرا تژیک و راهبردی تا رسیدن به اهداف کلان از جمله :تصویب PhDکار درمانی،شنوایی شناسی،شنوایی گفتار و زبان ،اپتومتری در وزارت بهداشت و در مان ،تصویب مراکز تحقیقات ،کم بینایی،کار درمانی، پیشگیری از اختلالات شنوایی در دانشگاه ،طرح جایگزینی دانشکده پرداخته شد. همچنین در سال گذشته  جذب  اعتبارات وپرداخت مطالبات با هماهنگی و تلاش همکاران و مسئولان انجام شد . احکام سال93 در اسفند ماه صادر شد. در پایان با آرزوی موفقیت از خداوندمتعال  و توفیقات روز افزون و برداشتن گامهای استوار تر جهت رسیدن به اهداف مورد نظر ،مراسم با بر گزاری مسابقه و اهدائ جوایز به بر گزیدگان بسیج و پذیرایی به پایان رسید.

 

  • گروه خبری : عمومی
  • گروه خبری : 9274
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست