• تاریخ انتشار : 1393/07/16 - 14:43
  • بازدید : 1143
  • تعداد بازدیدکننده : 27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مراسم معارفه

مراسم معارفه دانشجویان جدید الورود دانشکده علوم توانبخشی

روز سه شنبه مورخ پانزدهم مهر ماه معارفه دانشجویان جدید الورود در دانشکده علوم توانبخشی با حضور ریاست دانشکده ،معاونین، مسئول نهاد رهبری ،اساتید ،دانشجویان در سالن اجتماعات دانشکده از ساعت 9 الی 11 برگزار شد .

 

 

روز سه شنبه مورخ پانزدهم مهر ماه معارفه دانشجویان جدید الورود در دانشکده علوم توانبخشی با حضور ریاست دانشکده ،معاونین، مسئول نهاد رهبری ،اساتید ،دانشجویان گرامی در سالن اجتماعات دانشکده از ساعت 9 الی 11  برگزار شد .

ابتدا آیاتی چند از کلام ال.. مجید و سرود جمهوری اسلامی کشورمان پخش شد .خانم دکتر خلخالی ریاست دانشکده ضمن خوشامد گویی و تبریک سال تحصیلی جدیدتاریخچه مختصری از دانشکده و فعالیتهای انجام شده بیان نمودند .در ادامه از کسب افتخارات دانشجویان در عرصه علم و پژوهش ...و برنامه های آتی دانشکده سخنانی ایراد نموده و خواهان خود باوری جهت تولید علم و انتشار آن و رسیدن به رتبه اول شدند.

در پایان توصیه  به مطالعه و اجرای مقررات آموزشی و انضباطی شدند و خاطر نشان کردند کسب علم و نوآوری در دانشگاه همراه با مسائل معنوی و اخلاق و در کنار هم بودن است که منجر به تولید دانش آموختگان متخصص می شود .

سپس دکتر خادمی معاون آموزشی دانشکده ،گروههای آموزشی چهار رشته تحصیلی فیزیو تراپی، اپتومتری کاردرمانی، شنوایی شناسی را معرفی نموده و در خصوص آشنایی دانشجویان با این رشته ها مطالبی را بیان نمودند در خلال برنامه نیز کلیپ هایی در جهت آشنایی دانشجویان با قسمتهای مختلف دانشکده اعم از کلینیک ها.. پخش شد در ادامه حاج آقا جمشیدی مسئول دفتر نهاد رهبری در خصوص کسب دانش،آشنایی دانشجویان با تشکل های بسیج ،انجمن ،کمیته پژوهشی و فرهنگی مواردی را بیان کرده و از همه دانشجویان خواستند که با این تشکل ها همکاری لازم را در جهت پیشرفت اهدافشان داشته باشند.

در ادامه مدیران گروه هر رشته ، نکاتی در خصوص برنامه های هر گروه ، شرایط موجود در کلینیک ها ، اساتید مشاور ، اساتید راهنما ووظایف آنهارا شرح دادند .

همچنین تکریم  و معارفه معاونت پشتیبانی سابق و جدید  دانشکده نیز انجام شد ابتدا از آقای نظری تقدیر به عمل آمده و سپس ابلاغ آقای دکتر رضایی معاون پشتیبانی قرائت شد .

گفتنی است در خاتمه این مراسم با اهدائ لوح تقدیر و هدیه  به معاون اسبق دانشکده به پایان رسید.

  • گروه خبری : عمومی
  • گروه خبری : 13923
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست