• تاریخ انتشار : 1394/02/23 - 09:20
  • بازدید : 1507
  • تعداد بازدیدکننده : 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روز معلم

مراسم گرامیداشت روز معلم

به همت معاونت امور دانشجویی، بسیج دانشجویی،انجمن اسلامی دانشکده علوم توانبخشی و همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز گرامیداشت مقام معلم، میلاد حضرت علی ، مراسم تقدیر از اساتید در تاریخ 15/02/93 در سالن اجتماعات دانشکده برگزار گردید.

به نام خدا

به همت معاونت امور دانشجویی،بسیج دانشجویی،انجمن اسلامی دانشکده علوم توانبخشی و همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز گرامیداشت مقام معلم، میلاد حضرت علی ، مراسم تقدیر از اساتید در تاریخ 15 اردیبهشت 93در سالن اجتماعات دانشکده برگزار گردید. در این نشست بیش از صد  نفر از مسئولین، اساتید، کارکنان و دانشجویان در آن حضور داشتند.

خانم دکتر خلخالی ریاست محترم دانشکده نیز ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت علی (ع)و  هفته آموزش و روز معلم به حضار، گزارشی از عملکرد دانشکده و فعالیت های دانشکده ارائه نمودندایشان بیان کردنددانشکده علوم توانبخشی علاوه بر حوزه های اداری و آموزشی که پیشرفت قابل توجهی داشته باید در زمینه های معنوی نیز ارتقاء پیدا کند.  همچنین ایشان روز کارو کارگر را به کلیه همکاران خدماتی دانشکده تبریک گفته و از  تمامی پرسنل خدماتی با دادن لوح ،تقدیر و تشکر نمودند .

در ادامه یکی از اساتید دانشکده ،آقای فانی ضمن تبریک روز معلم در خصوص مقام معلم و شأن معلم سخنانی بیان نمودند ایشان متذکر شدند برکت علم در بزرگداشت استاد است .رسالت اساتید فقط در زمینه های علمی نیست بلکه باید اخلاق، انسانیت  ،کمال راسرلوحه کار خود قراردهند . درادامه ایشان ، معلم را راهبردلها به سوی قله های کمال هستی معرفی نمودند.

سپس از آقای پاد،یکی از کارمندان ( مسئول کلاس های دانشکده )توسط تشکل ها(بسیج و انجمن اسلامی دانشجویی )به خاطر زحماتشان  تقدیر به عمل آمد .

از سایر برنامه های این مراسم می توان به اجرای مسابقه حضوری،برگزاری صندلی داغ با حضور دکتر رامین یکی از اساتید دانشکده ، تقدیر از اساتید ،اهداء لوح تقدیر به کلیه اساتید دانشکده و تقدیر از کارگر نمونه دانشکده با توجه به تقارن روز معلم و روز جهانی کار و کارگر اشاره نمود.

 

  • گروه خبری : آرشیو,عمومی
  • گروه خبری : 19724
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست