• تاریخ انتشار : 1396/07/11 - 09:57
  • بازدید : 755
  • تعداد بازدیدکننده : 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام ریاست محترم دانشکده توانبخشی به مناسبت سال تحصیلی جدید

پیام ریاست محترم دانشکده توانبخشی به مناسبت سال تحصیلی جدید

پیام ریاست محترم دانشکده توانبخشی به مناسبت سال تحصیلی جدید

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بار دیگر فصل مهر از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با تلاش دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد. سپاس خداوندی را که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرموده و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نموده آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشگاهیان ارجمند دانشگاه و تلاشگران عرصه علم و دانش رهپویان گنجینه حکمت و معرفت بویژه دانشجویان ورودی جدید که بتازگی به خانوادهی سرافراز دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پیوستند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید دارم به فضل الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) سال تحصیلی جدید در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است توأم با رشد و بالندگی در تمام عرصه های علمی و فرهنگی باشد.

در این ایام مبارک از شما دانشجویان عزیز انتظار می رود بار دیگر در آغاز سال تحصیلی با توکل بر خداوند متعال و با تأسی به رهنمود مقام معظم رهبری استوارتر و با نشاطتر از قبل در رسیدن به بلندترین مدارج علمی و معنوی در مسیر رونق و شکوفائی چرخههای تولید علم و دانش با شتاب بیشتری حرکت کنید. همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پیروی از دستورات رهبر انقلاب تلاش کنیم تا آرمان های بلند انقلاب اسلامی را با همکاری و همیاری شما جامعه دانشگاهی در محیط مقدس علم و دانش محقق سازیم.

در پایان با استعانت از خداوند متعال برای کلیه دانشجویان اعضاء هیئت علمی و همه کارکنان دلسوز و تلاشگر دانشکده آرزوی توفیق روزافزون در عرصه ایمان و علم و موفقیت در پیشگاه حضرت ولیعصر(عج) خواستاریم.

 

 

  • گروه خبری : آرشیو,عمومی,اخبار یاهویی دانشکده
  • گروه خبری : 52121
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست