• تاریخ انتشار : 1400/03/01 - 11:31
  • بازدید : 50
  • تعداد بازدیدکننده : 49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قهرمان المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر شد

کسب رتبه اول ورزشی توسط دانشجوی دانشکده توانبخشی

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قهرمان المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر شد

 

 

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با کسب بیشترین امتیاز قهرمان نخستین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور شد. همچنین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و یزد به ترتیب بر اساس جدول امتیازبندی، به عنوان دانشگاه‌های دوم و سوم این دوره از المپیاد شناخته شدند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده از مفدا، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با ۱۶۷ امتیاز  و کسب ۱۱ مدال طلا، ۶ نقره و ۱۰ برنز قهرمان نخستین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور شد. همچنین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و یزد به ترتیب با کسب ۵۲ و ۳۱ امتیاز  بر اساس جدول امتیازبندی، به عنوان دانشگاه‌های دوم و سوم این دوره از المپیاد شناخته شدند.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با کسب ۳ مدال طلا، ۴ نقره و یک برنز حائز رتبه دوم و دانگشاه علوم پزشکی یزد با کسب یک مدال طلا، دو نقره و بدون مدال برنز، توانست مقام سومی این دوره از المپیاد را از آن خود کند.

 در این مسابقات خانم فریبا آگاهی دانشجوی ترم چهار کاردرمانی دانشکده توانبخشی، مقام اول رشته اسکات دیواری و مقام سوم اسکات پا را از آن خود کرد و مورد تقدیر دکتر زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید پزشکی قرار گرفت.

دانشکده توانبخشی، این موفقیت را به خانم فریبا آگاهی تبریک و تهنیت می گوید و برای ایشان آرزوی موفقیت و تندرستی دارد.

  • گروه خبری : آرشیو,عمومی,اخبار یاهویی دانشکده
  • گروه خبری : 104722
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست