• تاریخ انتشار : 1399/10/09 - 14:21
  • بازدید : 714
  • تعداد بازدیدکننده : 34
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
اطلاعیه شماره 1 دایره امتحانات به همراه شیوه نامه یکپارچه آزمون های برخط - آذر ماه 99

اطلاعیه شماره 1 دایره امتحانات به همراه شیوه نامه یکپارچه آزمون های برخط - آذر ماه 99

اطلاعیه شماره 1 دایره امتحانات به همراه شیوه نامه یکپارچه آزمون های برخط - آذر ماه 99

اطلاعیه شماره 1

با توجه به شیوع کرونا و لزوم برگزاری امتحانات بصورت مجازی، از تمامی دانشجویان محترم خواهشمند است به موارد ذکر شده در زیر توجه فرمائید:

1)     جهت آشنایی با سامانه امتحانات می توانید با مراجعه به سایت http://elearning.sbmu.ac.ir   قسمت آزمون ، آموزش های تصویری لازم جهت استفاده از سامانه برگزاری آزمون های الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را مشاهده و دانلود نمائید.

2)     در روز آزمون با مراجعه به سایت آزمون به آدرس اینترنتی https://onlineexam.sbmu.ac.irو با استفاده از کدملی و شماره دانشجویی وارد سامانه سامانه آزمون الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شده و امتحان دهید.

*** در صورتی که نام کاربری دانشجو از 10 رقم کمتر می باشد ( شماره گذرنامه برای دانشجویان اتباع و ...)، لازم است با ثبت عدد 0 قبل از نام کاربری خود تعداد ارقام را به 10 رقم رسانیده و سپس وارد سامانه فرادید شوید. به عنوان مثال :

نام کاربری:                                   123456

اصلاح نام کاربری و ورود:                 0000123456

3)     با مراجعه به سامانه فرادید اطلاعات خود را بروزرسانی نمائید.( علی الخصوص شماره تلفن همراه جهت بازیابی رمز عبور)

4)     این امکان برای شما فراهم گردیده که رمز عبور خود را در سامانه آزمون الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تغییر دهید. خواهشمند است در هنگام تغییر رمز به حروف بزرگ و کوچک دقت و رمز عبور خود را یادداشت نمایید. لازم به ذکر است عواقب ناشی از تغییر رمز برعهده دانشجو می باشد و امکان بازیابی رمز عبور توسط این واحد امکان پذیر نمی باشد.

5)     با توجه به برنامه امتحانات اعلام شده ( مراجعه به سایت دانشکده علوم توانبخشی)، خواهشمند است رأس ساعت تعیین شده وارد سامانه شوید. حداکثر زمان تاخیر در زمان ورود به آزمون 5دقیقه می باشد که بدیهی است بعد از این زمان، ورود به آزمون امکان پذیر نمی باشد.

6)      از همه دانشجویان گرامی خواهشمند است به دقت برنامه امتحانی خود را چک نموده و در صورت تداخل امتحانات موضوع را هر چه سریع تر با واحد دایره امتحانات مطرح تا در صورت نیاز، پیش از شروع امتحانات تمهیداتی برایشان در نظر گرفته شود.

7)     در تمامی آزمون ها، ترتیب سوال و جواب بصورت تصادفی می باشد.

8)     زمان آزمون پس از ورود به آزمون، در بالای صفحه قابل مشاهده می باشد.

9)     در صورتی که به هر دلیل در حین آزمون، ارتباط شما با سامانه فرادید قطع و یا از سیستم خارج شوید، تا پایان زمان آزمون امکان بازگشت به آزمون وجود خواهد داشت.

10)در صورت زدن دکمه پایان آزمون، به هیچ عنوان امکان بازگشت وجود ندارد. لذا از همه شما عزیزان خواهشمند است در زدن این دکمه دقت لازم و کافی را داشته باشید.

11)در صورت بروز هرگونه خطا و یا مشکل در زمان برگزاری امتحانات با شماره تماس های 77591809 ،  77584900و 09350619586 تماس حاصل فرمائید.

12) لازم به ذکر است در صورت هرگونه تخلف در زمان برگزاری آزمون های الکترونیکی توسط دانشجویان، مطابق با مفاد مندرج در شیوه نامه اجرایی آیین نامه انظباطی دانشجویان ( مصوب سیصد و پنجاه و هشتمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی) با دانشجویان متخلف برخورد خواهد شد.

***  شیوه نامه اجرایی آیین نامه انظباطی دانشجویان***

  • گروه خبری : آرشیو,عمومی,اخبار یاهویی دانشکده
  • گروه خبری : 100218
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست