• تاریخ انتشار : 1394/07/29 - 12:12
  • بازدید : 838
  • تعداد بازدیدکننده : 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دعوت معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از کلیه دانشجویان

انتخابات گام موثری در پیشبرد اهداف و مطالبات صنفی دانشجویان

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه: انتخابات شورای صنفی داشجویان دانشکده ها و خوابگاه ها برای نخستین بار به صورت متمرکز در کلیه دانشکده ها و خوابگاه ها برگزار می گردد.

  بنا به گفته دکتر نیک ضمیر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه  و رئیس کمیته اجرایی انتخابات شورای صنفی دانشجویان،انتخابات شورای صنفی برای نخستین بار در سطح کلیه دانشکده ها و خوابگاه های تابعه به صورت متمرکز در تاریخ هجدهم و نوزدهم آبان ماه برگزار می گردد.

       معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین، افزود: شوراهای صنفی دانشجویان پیگیر مطالبات و مشکلات صنفی دانشجویان هستند و در حقیقت پل ارتباطی مسئولین با دانشجویان خواهند بود. وی همچنین اظهار داشت: با توجه به این که تمامی مسئولین دانشگاه معتقدند، دانشجوهای این دانشگاه، جوانانی خوش‌فكر،برنامه‌ريزوحساس به مسائل محيط و جامعه دانشگاهی هستند، بنده هم اعتقاد دارم که باهمفكري وهم انديشی با این عزیزان، می توان تأثیرات مهمی را در راستای مطالبات صنفی دانشجویان در دانشکده ها و خوابگاه ها بر جا گذاشت. همچنین با عنایت به این موضوع که دانشجویان شاکله و بدنه اصلی جامعه دانشگاهی را تشکیل می دهند، از نزدیک در جریان خیلی از مسائل موجود هستند و اینجاست که می توانند مهم ترین نقش را در انتقال به موقع این گونه مشکلات به مسئولین داشته باشند.

      دکتر نیک ضمیر در ادامه افزود: کلیه دانشجویان دانشگاه در تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی می توانند در صورت تمایل به نامزد شدن سوم تا هشتم آبان ماه با تکمیل فرم ثبت نام از پورتال مدیریت امور دانشجویی، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

       دکتر نیک ضمیر در خاتمه ضمن دعوت از کلیه دانشجویان به مشارکت حداکثری در انتخابات شورای صنفی، این انتخابات را گام موثری در پیشبرد اهداف و مطالبات صنفی دانشجویان برشمرد.

       لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر پورتال دانشگاه، با شماره تلفن 22439833 تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : عمومی
  • گروه خبری : 24862
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست