• تاریخ انتشار : 1397/03/07 - 11:27
  • بازدید : 507
  • تعداد بازدیدکننده : 27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده علوم توانبخشی :

بازدید ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و هیات همراه از دانشکده علوم توانبخشی

دکتر آقاجانی رئیس دانشگاه به همراه معاونان، ریاست دانشکده و مدیران گروه، شنبه ۵ خرداد ماه از گروه های آموزشی بینایی سنجی، شنوایی سنجی، فیزیوتراپی، کاردرمانی و علوم پایه در دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه بازدیدبه عمل آوردند .

دکتر آقاجانی رئیس دانشگاه به همراه معاونان، ریاست دانشکده و مدیران گروه، شنبه ۵خرداد ماه از گروه های آموزشی بینایی سنجی، شنوایی سنجی، فیزیوتراپی، کاردرمانی و علوم پایه در دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه بازدیدبه عمل آوردند .

ابتدا رئیس دانشگاه با حضور در کلینیک ها و بخش های مختلف از مرکز تحقیقات بیومکانیک ، کلینیک فیزیوتراپی، کارگاه کاردرمانی سلامت و روان، کارگاه اسپلینت، کلینیک کاردرمانی کودکان، کلینیک کاردرمانی بزرگسالان، کلینیک تخصصی شنوایی و تعادل، کتابخانه و کلاس های آموزشی بازدید کردند.

در ابتدای این دیدار با گروه های آموزشی در دانشکده توانبخشی، دکتر فرشاد اخوتیان رئیس دانشکده به معرفی گروه های مختلف آموزشی و چشم انداز و عملکرد دانشکده پرداخت.

در ادامه نشست جداگانه گروه های آموزشی(بینایی سنجی- شنوایی شناسی - فیزیوتواپی –کاردرمانی و علوم پایه ) با رئیس دانشگاه  و معاونین انجام شد .

هرگروه ابتدا عملکرد و توانمندی های خود را مطرح نموده و سپس  به نیازهای آموزشی و بالینی خود اشاره داشته و خواستار افزایش مراکز کارآموزی برای دانشجویان شدند در ادامه در خصوص تقویت ارتباط با گروه ها و بخش های بالینی در مراکز درمانی پیشنهادات خود را ارائه کردند

گفتنی است گروه علوم پایه، آخرین گروه آموزشی بود که در دیدار با رئیس دانشگاه به معرفی گروه و همچنین بیان درخواست های خود و نیز نتایج ادغام گروه های علوم پایه پرداختند.

دکتر آقاجانی رئیس دانشگاه نیز در این دیدار ها گروه های آموزشی علوم پایه در دانشکده توانبخشی را گروه هایی شناخته شده و اثرگذار در چرخه درمان توصیف کرد و بر توسعه خدمات این گروه ها تأکید کرد.

رئیس دانشگاه همچنین در پایان گفت: شرایط جذب اعضای هیأت علمی احراز شرایط نخبگی است که دانشگاه در این خصوص حتی با وجود شرایط اقتصادی حاکم، حاضر به جذب این عزیزان می باشد .

 

  • گروه خبری : اخبار یاهویی دانشکده
  • گروه خبری : 62688
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست