• تاریخ انتشار : 1393/11/19 - 00:17
  • بازدید : 1816
  • تعداد بازدیدکننده : 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
برگزاری مراسم

برگزاری مراسم دهه فجر

به همت مسئول محترم نهاد رهبری حاج آقا جمشیدی ،مراسم جشن دهه فجر و نمایشگاه کتاب با حضور ریاست دانشکده و معاونین ایشان، همکاران و برخی از دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشکده بر گزار شد.

به همت مسئول محترم نهاد رهبری حاج آقا جمشیدی ،مراسم جشن دهه فجر و نمایشگاه کتاب با حضور ریاست دانشکده و معاونین ایشان، همکاران و برخی از دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشکده بر گزار شد.

این مراسم با قرائت قران مجید و سخنرانی مسئول نهاد رهبری در خصوص دهه مبارکه فجر  آغاز شد . و در ادامه یکی از اساتید محترم دانشکده، آقای دکتر فانی سخنانی در خصوص این دهه بیان نمودند . ایشان ابتدا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک عرض نموده و یاد آورامام راحل و  شهدای انقلاب اسلامی شده و  به معرفی اساتید و ا ندیشمندان ایرانی پرداختند .عزیزا نی چون شهید مطهری ،امام (ره )،مقام معظم رهبری  و اینکه آنها اندیشمندانی هستند که ما با مطالعه آثار شان می توانیم تا حدودی پی به  شخصیت این عزیزان ببریم . در ادامه اشاره به ارادت ما شیعیان به حضرت علی (ع)داشته و اینکه هنوز نتوانسته ایم درک کاملی از کتاب نهج ا لبلاغه داشته با شیم  . ما فقط با مطالعه آثار اندیشمندان می توانیم پی به اندیشه هایشان ببریم .

دکتر فانی بیان نمودندکه : امام (ره) سه باور را به مردم ایران تزریق کردند .باور به خدا ، باور به مردم ، باور به خود (اعتماد به نفس )و اینکه امروزه در دنیا و در بین رهبران کمتر رهبری هست که برای پیشبردعلم، سرمایه گزاری عظیمی بنماید . سپس اشاره به سیاست های کلی علم و فن آوری مقام معظم رهبری  داشته  و جهاد مستمر علمی با هدف کسب مرجعیت علمی در جهان و توسعه علوم پایه و تحقیقات ....را در پیشبرد نظام جمهوری اسلامی لازم دانسته اند.

ایشان در مورد اخلاق مدار شدن دانشجویان گفتند به جای اینکه حرف اخلاق زده شود بهتر است در رفتار آموزش داده شود. اگر مسئولین دانشکده افرادی اخلاق مدار باشند این را به دانشجویان هم انتقال می دهند. البته خوش اخلاقی تنها کافی نیست بلکه صداقت هم باید وجود داشته باشد .

در پایان ریاست دانشکده نمایشگاه کتاب را افتتاح و به همراه شرکت کنندگان در این مراسم ،از نمایشگاه بازدید به عمل آوردند .

این نمایشگاه در دانشکده ، تا یک هفته دایر است .

  • گروه خبری : آرشیو,عمومی
  • گروه خبری : 17335
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست