• تاریخ انتشار : 1399/06/18 - 12:42
  • بازدید : 299
  • تعداد بازدیدکننده : 34
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
برگزاری نشست شورای فرهنگی دانشکده علوم توانبخشی

برگزاری نشست شورای فرهنگی دانشکده علوم توانبخشی

برگزاری نشست شورای فرهنگی دانشکده علوم توانبخشی

 

نشست شورای فرهنگی با حضور دکتر روستایی ریاست دانشکده دکتر رضایی معاونت دانشجویی، آقای شهنازی معاون پشتیبانی حاج آقا مقامی  مسول نهاد رهبری، مسئول حراست، مسئول امور دانشجویی و مسئولین تشکلات دانشجویی  روز دوشنبه در دفتر ریاست برگزار شد.

در این نشست ریاست دانشکده ضمن خیر مقدم به مدعوین از حاضرین در جلسه درخواست نمودند علاوه بر ارائه گزارش عملکرد،  تمامی نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص ارتقا سطح علمی و عملی و فرهنگی  بیان نمایند.

ابتدا آقای چهرقانی مسئول بسیج برادران و خانم نوری مسول بسیج خواهران به پیگیری مصوبات جلسه گذشته  از جمله بودجه فرهنگی ، وضعیت کار آموزان در بیمارستان های تابعه دانشگاه و بررسی مشکلات دانشجویان پرداختند.

سپس در خصوص اقدامات گذشته  و  برنامه ها ی در دست اجرا ازجمله جشن معارفه دانشجویان جدیدالورود به صورت مجازی و آشنایی دانشجویان با دانشکده مسابقات کتابخوانی برای کتاب نخل نارنج ، برگزاری وبینارهای آموزشی و کارگاههای آموزشی ،غربالگری شنوایی  سنجی در مناطق محروم ورامین با همکاری اردوهای جهادی توضیحاتی ارائه نمودند.

درادامه آقای ادیب سیف الدینی نماینده کانون های فرهنگی نیز گزارشی در خصوص اقدامات این کانون ها بیان کردند که مهمترین آنها برگزار کردن 106 ساعت وبیناربا همکاری جمعی از دانشجویان از جمله تیمی پنج نفره متشکل از رشته های توانبخشی  بوده است.

همکاری دانشجویان کانون فرهنگی توانبخشی باداوطلبین دانشگاهی در زمینه های مختلف سلامت ودرمان و خدمت رسانی به بیماران بیمارستان و خانواده های ایشان،مشارکت با وزارت بهداشت در زمینه هند بوک ، توزیع و پخش بروشورها در زمینه بیماری کرونا و راهنمایی پروتکل های بهداشتی ، چاپ چندین نشریه در زمینه های سیاسی و فرهنگی و علمی ، برگزاری و شرکت در مسابقات مشاعره و نویسندگی در فضای مجازی همچنین  کسب رتبه اول در مسابقه نویسندگی و رتبه چهارم در مسابقه مشاعره توسط دانشجویان دانشکده توانبخشی ، سیر مطالعاتی کتاب مراقبات در تشکیلات و برگزاری مسابقه بهترین جمله از کتابی که دانشجویان خواندند .از دیگر برنامه های کانون ها بود.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا مقامی در خصوص فعالیت های نهاد رهبری از جمله تاسیس فضای مجازی که محتوای معنوی از قبیل قرائت قران روزانه ،تفسیر نهج البلاغه، جمع آوری کمک های نقدی و نذورات ، اطعام مساکین و محرومان برپایی عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین در دهه دوم محرم توضیحات مبسوطی ارائه فرمودند.

 

  • گروه خبری : آرشیو,عمومی,اخبار یاهویی دانشکده
  • گروه خبری : 96187
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست