مراسم تقدیر و معرفی ریاست جدید امور اداری دانشکده
به گزارش روابط عمومی دانشکده روز یکشنبه 31 خرداد ماه در طی جلسه ای با حضور سرپرست دانشکده، معاونت دانشجویی، معاونت پشتیبانی، مسئول حراست و تنی چند از اعضای کادر اداری برگزار گردید؛ از زحمات ریاست پیشین امور اداری دانشکده آقای قناعی تقدیر و تکریم به عمل آمده و آقای سید مجید حسینی به عنوان مدیر جدید امور اداری دانشکده توانبخشی معرفی شدند.
در این مراسم هریک از حاضرین در جلسه ضمن تشکر از آقای قناعی، با ریاست جدید امور اداری دانشکده آشنا شدند و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.
نظر