• تاریخ انتشار : 1394/07/13 - 09:22
  • بازدید : 1441
  • تعداد بازدیدکننده : 24
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود

مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود

جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم توانبخشی روزسه شنبه مورخ هفتم مهر ماه 94 باحضور ریاست، معاونین، اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشکده برگزار گردید.

به نام خدا

 

به همت انجمن اسلامی دانشکده علوم توانبخشی و با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی و  کمیته فرهنگی دانشکده، جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم توانبخشی روزسه شنبه  مورخ هفتم مهر ماه 94 باحضور ریاست، معاونین، اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشکده برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم خانم دکتر خلخالی  ریاست محترم دانشکده ضمن خیرمقدم به دانشجویان ورودی 94 ، آغاز سال تحصیلی و فرارسیدن عید غدیر  را به حاضرین در سالن تبریک گفته و به مناسبت شهادت جمع بیشماری از حاجیان در منا تسلیت عرض نمودند .

دکتر خلخالی  ضمن معرفی مقاطع تحصیلی و رشته های موجود در دانشکده درخصوص ساختار تشکیلاتی دانشکده و گروههای آموزشی و اعضاء هیئت علمی هر گروه صحبت نمودند. ریاست محترم دانشکده با اشاره به چند ویژگی از ویژگیهای شاخص دانشکده از جمله ارتباط حسنه، وحدت، وفاق و همدلی بین اساتید، کارکنان و دانشجویان،بر لزوم توجه ویژه به نظم و انضباط در فضای دانشکده تاکید کردند  ایشان رشته های توانبخشی را نیز جزء برترین رشته هایی دانستند که در ارتقاء سلامت کشور نقش بسزائی داشته و دارای بازار کار مناسبی می باشند که باعث می شود دانشجویان پس از فراغت از تحصیل مشکل بیکاری نداشته باشند.

. آیین نامه های آموزشی، آیین نامه های انضباطی، ضرورت ارتباط مداوم مابین اساتید راهنما و دانشجویان، لزوم احترام و تکریم اساتید، رعایت شئونات دانشجویی و ... از سایر مباحث مطرح شده توسط ریاست دانشکده در این مراسم بود.

آقای دکتر خسرو خادمی کلانتری معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده نیز با اشاره به در دست اجرا بودن راه اندازی PhD  رشته های شنوایی شناسی و کاردرمانی در دانشکده جهت ارتقاء سطح علمی و حرفه ای دانشجویان، بر نیاز جامعه به وجود رشته های توانبخشی و فارغ التحصیلان این رشته ها تاکید نمودند.

ایشان در ادامه درخصوص مسائل آموزشی و پژوهشی از قبیل واحدهای عمومی، پایه و تخصصی رشته های آموزشی، برنامه ریزی جهت انتخاب واحدها، لزوم رعایت پیش نیازها و تقدم و تاخر واحدها، غیبت دانشجویان و ... توضیحاتی ارائه نمودند..

پذیرش هر ساله 50% از دانش آموختگان مقطع کارشناسی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاههای کشور، دانشکده علوم توانبخشی را یکی از برترین دانشکده های کشور برشمردند. و هدف دانشجویان و اولویت  اول  را فقط درس خواندن و رسیدن به قله های موفقیت دانستند .همچنین  تاکید بر رعایت قوانین آموزشی و احترام به حقوق خود و دیگران  داشتند .

در ادامه این مراسم مدیران گروههای آموزشی دانشکده ،توسط نماینده هرگروه از دانشجویان هر رشته معرفی شدند .سپس مسئول بسیج دانشجویی و مسول انجمن اسلامی به ترتیب به معرفی و فعالیت هاو عملکرد تشکل ها توضیحاتی را به دانشجویان ارائه نمودند .

همچنین به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر مولودی خوانی توسط ذاکر اهل بیت آقای قاسمی، اجرای مسابقه حضوری، پخش کلیپ و اهداء جوائز به قید قرعه به چند تن از دانشجویان جدیدالورود حاضر در سالن، از سایر برنامه های این مراسم بود.

حسن ختام برنامه حاج آقا جمشیدی رابط محترم دفتر مقام معظم رهبری در دانشکده نیز درخصوص کمیته فرهنگی و برنامه های ساعت فرهنگی به دانشجویان توضیحاتی دادند.

 

 

  • گروه خبری : عمومی
  • گروه خبری : 24128
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست