• تاریخ انتشار : 1397/02/01 - 11:48
  • بازدید : 495
  • تعداد بازدیدکننده : 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
گزارش جلسات بین المللی سازی

گزارش جلسات بین المللی سازی

گزارش جلسات بین المللی سازی

نظر به اهمیت و ضرورت  همکاری آکادمیک با گروههای آموزشی و مراکز تحقیقاتی سایر کشورها و تاکید مسئولین محترم دانشگاه در به تحقق رسیدن این امر، خلاصه ای از موارد مطرح شده درجلسات بین المللی سازی که از طرف معاونت محترم بین الملل دانشگاه در زمستان 1396 برگزار گردید، به استحضار می رسد:

1-بنا بر نظر معاونت محترم آموزشی دانشگاه، بین المللی شدن در سه عرصه تبادل دانشجو، تبادل استاد و اجرای پروژه های مشترک از اهداف دانشگاه بوده و از تمامی ظرفیتهای موجود دانشگاه برای تحقق این امر استفاده خواهد شد.

2-بنا بر تاکید معاونت محترم پژوهشی دانشگاه، نگاه پژوهشی فقط چاپ مقاله در نشریات معتبر بین المللی نیست و ضروری است که همکاران در عرصه های دیگر از جمله جذب گرانت، انجام تحقیقات بین دانشگاهی وبین المللی گام بردارند.

3-اولین گام در این راستا ارائه رزومه، طرح درس و نیز توانمندیهای همکاران عزیز  به زبان انگلیسی و درج آن  در سایت انگلیسی دانشکده  جهت جذب دانشجوی خارجی می باشد. بهتر است جذب دانشجوی خارجی در وهله اول در مقاطع تکمیلی باشد.

4- آموزش و تدریس به زبان انگلیسی در مورد دانشجویان بین الملل  از مواردی است که بایستی به طور کامل اجرایی گردد. روشن است که برنامه های آموزشی و کوریکولوم درسی باید متناسب با استانداردهای  بین المللی باشد.

5- جهت ارائه واجرای طرحهای تحقیقاتی مشترک، نگارش و تدوین پروپوزال به زبان انگلیسی ضروری است.

6- همکاران گرامی، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی دریافت گرانتهای تحقیقاتی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، به سایتهای زیر مراجعه نمایند.

 

 

https://ec.europa.eu/programmes/horizon2020/

https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/node_en

www.research-in-germany.org

www.daad.iran.org

https://www.daad.de/en/

https://www.mariecuriealumni.eu

https://erc.europa.eu/funding/starting-grants

 

  • گروه خبری : آرشیو,عمومی,اخبار یاهویی دانشکده
  • گروه خبری : 60650
کلمات کلیدی
×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست