برگزاری جلسه تودیع و معارفه اعضای جدید انجمن اسلامی در سال 1405
به گزارش روابط عمومی دانشکده، روز سه شنبه 2 تیرماه جلسه تودیع و معارفه اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده توانبخشی برگزار شد.
این جلسه با حضور آقای دکتر رحمنی سرپرست دانشکده و آقای دکتر رضایی معاونت دانشجویی تشکیل گردید و طی آن ضمن معرفی اعضای جدید انجمن اسلامی با برشمردن فعالیت های موثر اعضای دوره پیشین، از تلاشها و زحمات ایشان قدردانی بهعمل آمد.
در ادامه هریک از اعضای جلسه پیشنهادات و برنامه های آتی خود را اعم از تهیه پادکست، انتشار نشریه و نشست های کتابخوانی به بحث و تبادل نظر گذاشتند. در ادامه دانشجویان به طرح مسائل و دغدغه های خود پرداختند و پیشنهادها و مطالبات خود را با مسئولان دانشکده در میان گذاشتند.
نظر